پیشنهاد عجیب اسکالونی: یک تیم از آمریکای جنوبی را به یورو دعوت کنید!

پیشنهاد عجیب اسکالونی: یک تیم از آمریکای جنوبی را به یورو دعوت کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت که دوست دارد که تیمی از آمریکای جنوبی به مسابقات یورو دعوت شود.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین بامداد فردا در نیمه نهایی کوپا آمریکا به مصاف کانادا می رود تا در صورت پیروزی به فینال راه پیدا کند و برای دومین قهرمانی متوالی خود در این تورنمنت تلاش کند. در ماه های اخیر بحث های زیادی در مورد مقایسه سطح کیفیت تیم های اروپا و آمریکای جنوبی مطرح شده بود. به طور مثال امباپه گفته بود که تیم های امریکای جنوبی به اندازه تیم های اروپایی پیشرفته نیستند. 

حالا اسکالونی می گوید که دوست دارد که تیم های آمریکای جنوبی به مسابقات قاره های دیگر دعوت شوند و برعکس. وی اظهار داشت:" فکر نمی کنم که تورنمنتی از تورنمنت دیگری سخت تر یا آسان تر باشد. در یورو تیم های قدرتمندی به نیمه نهایی راه پیدا کردند که قبلا برخی از آنها را شکست داده ایم اما مفهومش این نیست که قطعا ما در یورو قهرمان م یشویم. البته شاید هم قهرمان بشویم. منظورم این است که سطح تیم ها خیلی به همدیگر نزدیک است. دوست دارم که روزی تیمی از اروپا به کوپا آمریکا دعوت شود تا با سبک این مسابقات آشنا شود یا تیمی از آمریکای جنوبی به یورو برود. اما چنین چیزی یعنی جام جهانی، نه؟ پس در نهایت سختی مسابقات یکسان است.  فکر نمی کنم که تفاوت زیادی وجود داشته باشد اما در نهایت هر کسی نظری دارد."

4125