درباره کارخانه و جنجال تازه؛ دوست صمیمی شهریاری است!

درباره کارخانه و جنجال تازه؛ دوست صمیمی شهریاری است!

پایگاه خبری فوتبالی- پس از بیست و چند روز بالاخره اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به حد نصاب 5 نفره خود رسید و با معرفی "مصطفی کارخانه " به نوعی یک انتخاب جنجالی در باشگاه استقلال صورت گرفت.

به گزارش فوتبالی، مجمع عمومی باشگاه استقلال حدود یک ماه پیش روز پیش با حضور نمایندگان هلدینگ خلیج فارس برگزار شد تا 5 عضو حقوقی این باشگاه معرفی شوند. البته معرفی که با نامه مخبر و البته نامه بعد مسعود پزشکیان فعلا زیر سوال رفته است.

البته در این مطلب قصد نداریم ماجرای حقوقی ترمیم هیات مدیره استقلال را بررسی کنیم. می خواهیم به یک چهره ویژه بپردازیم. او کسی نیست جز آقای کارخانه!

 اتفاقی که سرانجام چند روز پیش افتاد و در این بین یک چهره نام آشنا اما جنجالی معرفی شد: «مصطفی کارخانه». نامی که پیش از این با والیبال گره خورده بود. کارخانه که سابقه هدایت تیم ملی والیبال ایران را در کارنامه خود دارد، این بار نه به عنوان مربی، بلکه در کادر مدیریتی باشگاه استقلال حاضر شده است. این در حالی است که طی این چند روز و پس از معرفی او به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال، در فضای مجازی فیلمی بین طرفداران و هواداران استقلال دست به دست می‌شود در آن کارخانه از علاقه‌اش به تیم پرسپولیس خبر می‌دهد. همین باعث شده هواداران استقلال از او به عنوان یک انتخاب نادرست در باشگاه استقلال از سوی هلدینگ خلیج فارس یاد کنند.

برای کارخانه انتصاب و فعالیت در هیات مدیره باشگاه، اتفاق غریبی نیست؛ چرا که پیش از این او در باشگاه‌های صباباتری و پیکان به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل فعالیت داشته است. البته فضای باشگاه استقلال با فضای آرام آن دو باشگاه دیگر، تفاوت بسیاری دارد و روی کار آمدن یک پرسپولیسی در اعضای مدیریتی باشگاه استقلال قطعا به کام هواداران این تیم خوش نمی‌آید. هرچند که کارخانه طی مصاحبه‌های اخیر خود این موضوع را به نوعی تکذیب کرده است و خود را یک استقلالی می‌داند.

شاید حضور کارخانه در استقلال را باید با دوستی او با احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در استقلال مرتبط کرد. می گویند که او دوست صمیمی شهریاری است و هر جا که شهریاری بوده، کارخانه هم حضور داشته است. در دوران حضور شهریاری در صبای قم، کارخانه هم حضور داشت و در نهایت این صبا بود که به دسته پایین تر سقوط کرد و حالا خبری از حضور این تیم در فوتبال ایران نیست. کارخانه چهره خبرساز این روزهای استقلال در این باشگاه کار سختی در پیش روی خود خواهد داشت و قطعا خودش هم این مساله را می‌داند و باید دید در روزهای آینده و با حضور وزیر نفت جدید و احتمالا حضور مدیران جدید در هلدینگ خلیج فارس، کارخانه در هیات مدیره استقلال می ماند یا اتفاق دیگری می افتد.

1229