غیبت نوازی در تمرین استقلال؛ نکونام او را نمی‌خواهد؟

غیبت نوازی در تمرین استقلال؛ نکونام او را نمی‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- غیبت نوازی در شروع تمرینات پیش‌فصل استقلال خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی دو روزی است که تمرینات پیش‌فصل استقلال برای حضور در لیگ بیست و چهارم شروع شده است. تمرینات البته هنوز جدی نشده غایبان زیادی دارد. با این وجود بازیکنانی که به کمپ زنده‌یاد حجازی می‌روند زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

غیبت بازیکنان سرشناس و آنهایی که هنوز در پروسه تمدید قرارداد هستند طبیعی است و کسی انتظار ندارد بازیکنی که قرارداد ندارد در تمرینات حضور داشته باشد. اما غیبت اعضای کادر فنی می‌تواند مشکوک و سوال برانگیز باشد. این اتفاقی است که درباره محمد نوازی افتاده است.

در فصلی که گذشت کیانوش رحمتی، بهزاد غلامپور، مهدی هاشمی‌نسب، حمیدرضا رجبی، یوسو سسما و محمد نوازی اعضای کادر فنی استقلال و دستیاران جواد نکونام بودند. اما نوازی در اولین جلسه تمرینی استقلال غایب بود! 

از دلیل غیبت نوازی اطلاعات زیادی در دست نیست اما به نظر می‌رسد باشگاه با او تماس نگرفته و او برای حضور در تمرینات دعوت نکرده است. نوازی حتی به یکی از هواداران که از او سوالی در این باره پرسیده بود گفته است که باشگاه با او تماس نگرفته است.

به طور قطعی نه اما می‌شود حدس زد که احتمالا نکونام تمایلی به ادامه همکاری با نوازی ندارد. در روزهای اخیر هم شایعه شده است که نکونام می‌خواهد یک مربی اسپانیایی متخصص در تاکتیک‌های هجومی را دعوت به کار کند.

اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد باید یکی از دستیاران پرتعداد نکونام این تیم را ترک کند تا جا برای مربی اسپانیایی باز شود. شواهد نشان می‌دهد کسی که احتمالا از جمع کادر فنی استقلال جدا خواهد شد محمد نوازی است.

1359