اسطوره رئال مادرید در نقش ایجنت برای متقاعد کردن ستاره منچسترسیتی

اسطوره رئال مادرید در نقش ایجنت برای متقاعد کردن ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال ستاره رئال مادرید می گوید هر روز در تلاش است تا رودری، ستاره منچسترسیتی را برای رفتن به سانتیاگو برنابئو راضی کند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از خداحافظی رسمی تونی کروس با دنیای فوتبال، حالا رئال مادرید یکی از کلیدی ترین هافبک های خودش را از دست داده و شاید در بازار نقل و انتقالات به دنبال خرید یک هافبک جدید باشد. حالا کارواخال فاش کرده که در اردوی تیم ملی اسپانیا، بارها برای متقاعد کردن رودری بابت خروج از سیتی و پیوستن به قهرمان اسپانیا تلاش کرده. 

کارواخال در مصاحبه ای با Cope گفت: "من هر روز به رودری می گویم: 'منچستر را ترک کن. هیچ خورشیدی در آن شهر نیست. به مادرید بیا چون به تو نیاز داریم و تازه تو اهل مادرید هستی.' رودری هم در جواب به من می گوید: 'خوب بله. من یک قرارداد دارم که هیچ بند فسخی ندارد.' در اینجا من دیگر حرفی نمی زنم، اما رودری یک خرید فوق العاده برای ما محسوب خواهد شد. یک اسپانیایی در شهر مادرید، به نظرم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد."

رودری در چند سال اخیر یکی از بهترین هافبک دفاعی های دنیا بوده و حتی یکی از نامزدهای جایزه توپ طلا در این فصل محسوب می شود. 

4416