امباپه خانه جدیدش را معرفی کرد

امباپه خانه جدیدش را معرفی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی که به تازگی به رئال مادرید پیوسته است، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را خانه جدید خودش می داند و باید دید که می تواند در این ورزشگاه به موفقیت برسد یا خیر.

به گزارش فوتبالی ، مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با حضور حدود هشتاد هزار نفر از هواداران رئال مادرید برگزار شد. امباپه در این مراسم که شبیه به مراسم معارفه کریستیانو رونالدو بود، پیراهن شماره 9 رئال مادرید را بر تن کرد و برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید دیده شد.

کیلیان امباپه به تازگی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشته است:" خانه جدید من، زنده باد رئال مادرید " در حقیقت کیلیان امباپه تصویری از ورودش به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را در روز معارفه اش منتشر کرده است و به این ترتیب این ورزشگاه را خانه جدید خودش دانسته است.

باید دید که اوضاع برای امباپه در رئال مادرید به چه شکل پیش می رود. فشار های زیادی روی او وجود خواهد داشت چرا که رئال مادرید سال های زیادی به دنبال جذب امباپه بوده است و از سوی دیگر حالا امباپه یکی از ستاره های اصلی ترکیب رئال مادرید به حساب می آید.

1470