بازگشت ستاره محبوب به تیم ملی فوتسال زنان؛ سلیمانی در پی تغییرات

بازگشت ستاره محبوب به تیم ملی فوتسال زنان؛ سلیمانی در پی تغییرات

پایگاه خبری فوتبالی- فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران در بازگشت از تورنمنت چین تصمیم گرفت اردوی تازه ای را برپا کند و به همین جهت لیست تازه ای را امروز اعلام کرد که نام فرشته کریمی هم در آن دیده می شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتسال زنان ایران که خود را برای مسابقات داخل سالن آسیا آماده می کند این روز ها با انتقادات زیادی مواجه شده است. عملکرد تیم ملی در مسابقات چهارجانبه چین باعث شد که انتقاداتی مبنی بر عدم دعوت از برخی بازیکنان مطرح شود و حالا فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی برای اردوی تازه تیم فرشته کریمی ستاره محبوب سال های گذشته فوتسال زنان را به تیم ملی دعوت کرده تا کمی از زیر فشار انتقادات خارج شود.

البته فرشته کریمی در چند سال گذشته با آسیب دیدگی های زیادی مواجه شده است و یکی از علل دور بودنش از تیم ملی همین مسئله است. حالا باید دید سلیمانی در اردوهای بعدی از سایر ستارگان نسل طلایی فوتسال مانند فاطمه اعتدادی و نسیمه غلامی هم دعوت می کند یا تنها به حضور فرشته کریمی اکتفا می کند.

به هر حال بازگشت فرشته کریمی می تواند هم برای بازیکنان و هم برای کادر فنی مهم باشد. نکته جالب دیگر در لیست تیم ملی عدم دعوت از محدثه محمدی دومین بازیکن برتر فصل گذشته فوتسال زنان است که گفته می شود وی انتقاداتی به کادر فنی داشته و به همین دلیل از این اردو خط خورده است.

اردوی تیم ملی فوتسال زنان از ۱۱ تا ۱۶ مرداد ماه برگزار می شود.

6001