تبعات محرومیت جدید عزیزی خادم؛ نمی‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند!

تبعات محرومیت جدید عزیزی خادم؛ نمی‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند!

پایگاه خبری فوتبالی- محرومیت دوساله رییس سابق و معزول فدراسیون فوتبال برای او گران تمام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بعدازظهر امروز «فوتبالی» در خبری اختصاصی اعلام کرد که با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس سابق و معزول فدراسیون فوتبال ایران، دو سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شده است. این حکم محرومیت به عزیزی خادم ابلاغ هم شده است اما مثل اینکه تا این لحظه او به این حکم اعتراضی نکرده است و به همین دلیل حکم محرومیت عزیزی خادم، قطعی شده است.

نکته جالب این است که عزیزی خادم دو سال پیش و در تاریخ 25 اردیبهشت 1401 با رای کمیته اخلاق دو سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده بود و محرومیت قبلی رییس سابق فدراسیون فوتبال در تاریخ 25 اردیبهشت 1403 به پایان رسیده بود اما حالا با حکم جدید کمیته اخلاق عزیزی خادم دو سال دیگر هم از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است. 

هر چند سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده است که عزیزی خادم از قبول این حکم که به منزلش فرستاده شده خودداری کرده است. اما نکته مهم این است که عزیزی خادم با نپذیرفتن این حکم، عملا حق اعتراض را از خودش گرفته است و محرومیت دوساله او قطعی است. ظاهرا این حکم از طریق پیامرسانها هم برای عزیزی خادم ارسال شده و او حکم محرومیت جدیدش را دیده است.

اما نکته مهم‌تر این است که با این حکم عزیزی خادم اجازه حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را که اسفند ماه همین امسال برگزار می‌شود از دست خواهد داد. چرا که این انتخابات در دوران محرومیت دوساله او برگزار می‌شود. او قصد داشت در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند اجازه این کار را نخواهد داشت. باید دید فدراسیون فوتبال در توضیح محکومیت و محرومیت او به چه نکاتی اشاره خواهد کرد.

اتفاقات باشگاههای گل گهر و مس رفسنجان و مس کرمان که هنوز هم خبرساز است در دوره ریاست 11 ماهه او افتاده و البته خداداد افشاریان هم در دوران ریاست عزیزی خادم رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال شد.

1359