عکس؛ هفت بازیکن رئال مادرید در مراسم وداع با ناچو فرناندز

عکس؛ هفت بازیکن رئال مادرید در مراسم وداع با ناچو فرناندز

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز پس از 23 سال از رئال مادرید جدا شد و به دوران حضورش در ورزشگاه برنابئو خاتمه بخشید.

به گزارش فوتبالی، ناچو می توانست  به یکی از معدود بازیکنان تاریخ تبدیل شود که کل عمر فوتبالی خود را در رئال مادرید سپری کرده است اما در نهایت ترجیح داد که راهی القادسیه عربستان شود تا در این باشگاه در دو سال به اندازه یک دهه حضورش در رئال مادرید پول درو کند.

در هر صورت ناچو پس از قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یورو راهی فوتبال عربستان می شود تا در آن جا با یکی دیگر از مدافعان  تیم ملی اسپانیا یعنی آیمریک لاپورت مواجه شود که در النصر توپ می زند.

ناچو روز چهارشنبه در مراسمی با 26 جامش در رئال مادرید عکس یادگاری گرفت و با هواداران، مدیران، بازیکنان و کادر فنی باشگاه وداع کرد. در این مراسم، هفت بازیکن رئال مادرید که اخیرا به تمرینات برگشته اند هم حضور داشتند. در حقیقت سبایوس، خسوس وایخو، تیبو کورتوا، آندری لونین، فران گارسیا ، لوکاس وازکز و براهیم دیاز شش بازیکنی بوده اند که در روزهای آغازین تمرینات رئال مادرید شرکت کرده اند و همگی آنها در مراسم وداع با ناچو حاضر شدند. بقیه بازیکنان رئال مادرید همچنان در تعطیلات هستند و داوید آلابا نیز در حال ریکاوری از مصدومیت طولانی مدتش است. آنچلوتی و پرز هم در این تصویر دیده می شوند.

4125