از اینیستا تا دخیا و ویتو؛ پیوستن ستاره‌ها به استقلال و پرسپولیس صحت دارد؟

از اینیستا تا دخیا و ویتو؛ پیوستن ستاره‌ها به استقلال و پرسپولیس صحت دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- کاربران ایرانی مطابق معمول بازیچه شیطنت برخی افراد شده‌اند و امید دارند ستاره‌های محبوب فوتبال اروپا، راهی لیگ ایران شوند.

به گزارش فوتبالی، نقل ‌و انتقالات لیگ بیست‌وچهام در حال انجام است و باشگاه‌های ایرانی به دنبال تقویت خود هستند. در این بین بازار شایعات هم طبق معمول داغ است و اخبار ضد و نقیض همیشه به گوش می‌رسد.

سایت ترنسفرمارکت را اکثر اهالی فوتبال می‌شناسند، منبعی معتبر برای تعیین ارزش بازیکنان و دسترسی به اطلاعات آماری آن‌ها. ترنسفرمارکت در این سال‌ها همیشه بازیکنان مطرحی را به لیگ ایران لینک کرده که انتقال هیچ‌کدام از آن‌ها به لیگ برتر انجام نشده است اما آیا ترنسفرمارکت روی اعتبار خود قمار می‌کند؟ قطعا نه!

لینک کردن بازیکنان خارجی مطرح به لیگ ایران، شیطنت کاربران سایت است که طبیعتا هم ایرانی هستند. ترنسفرمارکت مانند رومانو یا دی مارتزیو نیست و وظیفه پوشش اخبار نقل‌وانتقالات را ندارد. لینک کردن بازیکنان در لیگ‌هایی که مطرح نیستند، از سوی افراد تحت قرارداد سایت انجام نمی‌شود.

کافی است نگاهی به تصویر پایین داشته باشید.

همانطور که می‌بینید اکانتی با نام علی تاجی اعتقاد دارد انتقال ویتو آرژانتینی -  که سابقه بازی در تیمهای مطرح لالیگا نظیر آتلتیکو مادرید، والنسیا و سویا را دارد - به استقلال ۱۰۰ درصدی است اما آیا واقعا چنین موضوعی صحت دارد؟ قطعا خیر. هر کاربری می‌تواند پست بگذارد و بازتاب آن را درون سایت ببیند.

در زمینه انتقال اینیستا و دخیا به پرسپولیس هم این اتفاق تکرار شد و بهتر است در این زمینه، به سایت ترنسفرمارکت اعتماد نکنید.

۵۷۹۳