گزینه مدنظر منچستریونایتد قراردادش را به اورتون تمدید نمی‌کند

گزینه مدنظر منچستریونایتد قراردادش را به اورتون تمدید نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- جارد برانتویت نمی‌خواهد قراردادش را با اورتون تمدید کند، مگر این‌که تافی‌ها دستمزدی برابر با دستمزد منچستریونایتد به او پیشنهاد دهند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در حال بازسازی تیم خود است. مدیران گروه اینئوس که از اواسط فصل گذشته امور ورزشی باشگاه را به عهده گرفتند، تا به امروز سعی زیادی داشتند تا تغییرات زیادی را در ارکان مختلف باشگاه به وجود بیاورند. آن‌ها چه در ساختار مدیریتی باشگاه و چه در لیست بازیکنان تیم تغییرات زیادی به وجود آوردند.

به طور مثال آن‌ها عمر برادا، مدیر ورزشی سابق منچسترسیتی و دن اشورث، مدیر ورزشی سابق نیوکاسل را استخدام کردند و امور مربوط به نقل و انتقالات را به این دو مدیر موفق سپردند. همچنین با فروش میسون گرینوود و جدایی رافائل واران، نشان دادند که انگیزه زیادی برای ایجاد یک خانه تکانی اساسی در منچستریونایتد دارند.

آن‌ها با جذب لنی یورو و جاشوا زیرکزی فعالیت خود را در بازار پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی آغاز کردند. مدیران باشگاه انگلیسی چند گزینه دیگر را هم زیر نظر دارند. جارد برانتویت، مدافع انگلیسی و ملی‌پوش باشگاه اورتون یکی از گزینه‌های مدیران منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی به حساب می‌آید. آن‌ها پیشنهاداتی را به باشگاه اورتون ارائه دادند اما با پاسخ منفی مواجه شدند.

به گزارش نشریه انگلیسی دیلی میل، جارد برانتویت تمایلی به تمدید قرارداد خود با اورتون ندارد. او پیشنهاد دستمزد هفتگی 160 هزار پوندی از منچستریونایتد دریافت کرده است. برانتویت تنها در صورتی حاضر است در اورتون بماند که این باشگاه نیز چنین دستمزدی به او پرداخت کند.

1428