عکس؛ لامین یامال و نیکو ویلیامز در کنار هم در تعطیلات

عکس؛ لامین یامال و نیکو ویلیامز در کنار هم در تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال و نیکو ویلیامز دو تا از عوامل اصلی قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2024 بودند و حالا این دو با هم در تعطیلات هستند و به نظر می رسد که ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال بازیکن هفده ساله بارسلونا است. نیکو ویلیامز در حال حاضر بیست و دو سال سن دارد و بازیکنی است که مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و آبی و اناری ها به دنبال خرید او هستند.

لامین یامال به تازگی به منطقه ماربیا در اسپانیا رفته است تا تعطیلات خود را در آن جا ادامه بدهد. نیکو ویلیامز هم به آن جا رفته است و در حال حاضر لامین یامال و نیکو ویلیامز در تعطیلات در کنار هم هستند.

انتشار این تصویر موجب شده است تا هواداران بارسلونا به این قضیه که ممکن است نیکو ویلیامز به بارسلونا بپیوندد، خوش‌بین شوند. البته مشکل اصلی بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز مشکل مالی است و بارسلونا باید با فروش بازیکنانش بتواند رقم مورد نیاز خود را برای خرید نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو به دست بیاورد.

نیکو ویلیامز و لامین یامال همان طور که در تیم ملی اسپانیا یک زوج درخشان هستند، می توانند در بارسلونا هم به همین شکل عمل کنند.

1470