کاکوتا در یک قدمیِ استقلال؛ فتیله روشن به بمب می‌رسد؟

کاکوتا در یک قدمیِ استقلال؛ فتیله روشن به بمب می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد مهاجم سرشناس کنگویی به استقلال خیلی نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، از چند روز پیش یک نام در فضای نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسیار مطرح شد و مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت. این بازیکن گائل کاکوتا بازیکن سرشناس اهل جمهوری دموکراتیک کنگو است که در پست وینگر بازی می‌کند. 

کاکوتا سابقه بازی برای تیم‌های سرشناسی مثل چلسی، فولام، لاتزیو و سویا را در کارنامه دارد و هم‌اکنون عضو باشگاه آمیان در لیگ دو فرانسه است. کاکوتا در همه رده‌های سنی تیم ملی فرانسه به جز بزرگسالان بازی کرده است اما وقتی نوبت به انتخاب تیم ملی رسیده سرزمین مادری یعنی کنگو را برگزیده است.

خبر مذاکره استقلال با کاکوتا از چند روز پیش در رسانه‌ها منتشر شد اما بعد از مدتی دیگر خبری از روند مذاکرات نشد و به نظر می‌رسید که پروسه مذاکرات بدون رسیدن به توافق متوقف شده است. اما حالا خبرهای دیگری به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود مذاکرات بین دو طرف در همه روزهای گذشته ادامه داشته است و حالا کاکوتا با آخرین پیشنهاد استقلال و جزییات آن موافقت کرده است. این وینگر 33 ساله به احتمال زیاد به زودی پای برکه قرارداد را امضا خواهد کرد تا رسما استقلالی شود. 

اوج درخشش او در تیم زیر 19 ساله‌های فرانسه بود که با این تیم در سال 2010 قهرمان اروپا شد و خودش هم عنوان پسر طلایی مسابقات را به دست آورد. بعد از درخشش در همین مسابقات بود که نظر باشگاه چلسی را به خودش جلب کرد.

کاکوتا اگرچه در حال حاضر در اروپا بازیکن چندان شاخصی نیست اما با توجه به خصوصیاتش می‌تواند برای استقلال بسیار مثمر ثمر باشد و انتقالش به این تیم مثل یک بمب سر و صدا کند. فعلا فتیله روشن شده و دارد به سمت بمب حرکت می‌کند.

1359