تراکتور - پرسپولیس بدون تماشاگر؟ شوخی است!

تراکتور - پرسپولیس بدون تماشاگر؟ شوخی است!

پایگاه خبری فوتبالی – سرپرست مدیرعاملی تراکتور می‌گوید این تیم مشکلی برای میزبانی از پرسپولیس با حضور هواداران نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، جلسه استاندارسازی ورزشگاههای چهار تیم لیگ برتری امروز در شرایطی برگزار شد که از جلسه این خبر بیرون آمد که شاید مهمترین بازی هفته دوم یعنی دیدار تراکتور و پرسپولیس که قرار است در تبریز برگزار شود، شاید بدون حضور تماشاگران انجام شود چرا که هنوز نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره)  برطرف نشده است.

این یکی از مهمترین سوالهایی بود که خبرنگاران از سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی تراکتور پرسیدند.

او ابتدا درباره نواقص ورزشگاه یادگار امام چنین توضیحی داد: «ایرادات مختلفی وجود دارد از سکوها تا گیت های ورودی و ایراداتی که جزئی هستند همانند استانداردسازی رختکن‌ها و بحث برگزاری بازی‌ها با VAR و کابل های فیبر نوری که با جدیت در استان پیگیر این مساله هستند.»

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در واکنش اظهار نظر داود رفعتی مبنی بر بدون تماشاگر شدن بازی تراکتور و پرسپولیس گفت: «آقای رفعتی گفتند؟ من نشنیدم و شاید به شوخی گفتند! ما فصل گذشته که خیلی از این موارد را که الان هست که انجام نداده بودیم هم ورزشگاهمان آماده برگزاری بازی های لیگ و آسیا بود و یک سری چیزهای تکمیلی است که بالای ۸۰ درصد نواقص رفع شده و مسائل جزئی از جمله گیت های ورودی مانده که تا زمان آغاز لیگ آماده می‌شود.»

وی در پایان هم از تلاش حداکثری برای برگزاری بازی با حضور تماشاگران خبر داد: «زمان شروع لیگ تا چند وقت پیش مشخص نبود و برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس بود و ما و مسئولین استان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا آن موقع همه چیز آماده شود.»

1997