عکس؛ لحظه‌ای که ستاره لیورپول پیراهن رئال مادرید را امضا کرد

عکس؛ لحظه‌ای که ستاره لیورپول پیراهن رئال مادرید را امضا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول در این تابستان مورد توجه رئال مادرید بوده است و مادریدی ها می خواهند که این مدافع راست را به خدمت بگیرند و به این ترتیب او جانشین دنی کارواخال در رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید، ارتباط خوب و نزدیکی با ترنت الکساندر آرنولد دارد و همین قضیه می تواند کمک کند تا این بازیکن لیورپول راهی رئال مادرید شود. ترنت الکساندر آرنولد در اردوی تیم ملی انگلیس برای رقابت های یورو 2024 حضور داشت و در آن جا هم ارتباط نزدیکی با جود بلینگام داشت.

حالا به تازگی تصویری از ترنت الکساندر آرنولد منتشر شده است که این بازیکن در حال امضا کردن پیراهن رئال مادرید است. این پیراهن بر تن یک پسربچه است که به نظر می رسد از هواداران رئال مادرید است و بازیکن انگلیسی لیورپول هم پیراهن او را امضا زده است.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی میان او و رئال مادرید رخ می دهد و در نهایت مادریدی ها این بازیکن را جذب می کنند. یا خیر. در حال حاضر دنی کارواخال مدافع راست اصلی رئال مادرید است و لوکاس وازکز هم مدافع راست ذخیره رئال مادرید است.

1471