عکس؛ گران‌ترین نقل و انتقالات فوتبال جهان تا اینجای تابستان

عکس؛ گران‌ترین نقل و انتقالات فوتبال جهان تا اینجای تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- بازار نقل و انتقالات در جریان است و تیم‌های بزرگ اروپایی در حال خرج کردن هزینه‌های هنگفتی هستند تا بتوانند تیم خوبی را برای فصل آینده در اختیار داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، در فصل نقل و انتقالات همواره پول زیادی میان باشگاه‌ها، بازیکنان و ایجنت‌ها رد و بدل می‌شود. هزینه‌هایی که باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای تقویت تیم خود هزینه می‌کنند، گاهی اوقات مبالغ هنگفت و سرسام‌آوری است. اما در این تابستان، هنوز خبری از خریدهای بالای 100 میلیون یورو نیست و باشگاه‌های بزرگ دست به انجام چنین خریدهایی نزدند.

گران‌ترین انتقال فصل نقل و انتقالات تا به اینجای کار، انتقال لنی یورو از لیل فرانسه به باشگاه منچستریونایتد بود. ستاره 18 ساله فوتبال فرانسه که تا مدت‌ها مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی بود، سرانجام با مبلغ 62 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد. این اتفاق در حالی رقم خورد که گفته می‌شد خود بازیکن تمایل دارد به رئال مادرید بپیوندد، اما ظاهرا فشارهای خورخه مندز و باشگاه لیل باعث شده تا یورو تصمیم دیگری بگیرد.

انتقال موسی دیابی از استون ویلا به الاتحاد عربستان در رده دوم قرار دارد. این وینگر سرعتی و تکنیکی که در تابستان 2023 از بایر لورکوزن به استون ویلا پیوسته بود، پس از گذشت یک فصل از جمع شیرهای بیرمنگام جدا شد و به ببرهای شهر جده پیوست.

در سومین خرید گران‌قیمت تابستانی هم رد پای استون ویلا دیده می‌شود، اما این بار به عنوان خریدار. آن‌ها آمادو اونانای بلژیکی را با مبلغ 59 میلیون یورو از اورتون به خدمت گرفتند. اونانا در حالی به استون ویلا پیوست که مورد توجه بارسلونا و بایرن مونیخ قرار داشت.

1428