پرسپولیس خوشحال از حذف ازبکستان؛ اورونوف زودتر برمی‌گردد

پرسپولیس خوشحال از حذف ازبکستان؛ اورونوف زودتر برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم امید ازبکستان با شکست مقابل مصر خیلی زود از مسابقات فوتبال المپیک 2024 پاریس حذف شد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در بازی‌های گروه C فوتبال المپیک 2024 پاریس تیم امید ازبکستان با یک گل از امید مصر شکست خورد و امید اسپانیا با نتیجه 3 بر یک از سد امید دومینکن گذشت. با این نتایج صعود تیم‌ آرژانتین به دور حذفی و همچنین حذف تیم‌ ازبکستان قطعی شد. 

بازی‌های امید ازبکستان در ایران توسط هواداران پرسپولیس دنبال می‌شد. آن هم به این دلیل اوستون اورونوف در تیم امید ازبکستان بازی می‌کرد. پرسپولیسی‌ها در تماشای بازی‌های ازبکستان حسی دوگانه داشتند.

از یک سو دوست داشتند اورونوف بدرخشد و از دیدن درخشش او لذت ببرند. اما از طرفی دیگر درخشش اورونوف برای‌شان نگران کننده بود. چون امکان داشت ستاره ازبکستانی پرسپولیس با درخشش در این مسابقات مشتری‌های جدی و دست به نقدی پیدا کند.

اما آنچه که اتفاق افتاد بیشتر باب میل پرسپولیسی‌ها بود. اورونوف نتوانست در دو بازی مقابل اسپانیا و مصر توانایی‌های خودش را نشان بدهد. در نهایت هم در هر دو بازی در اوایل نیمه دوم تعویض شد و از زمین بیرون رفت.

اما چیزی که پرسپولیسی‌ها را بیشتر خوشحال کرد حذف زودهنگام ازبک‌ها بود. با این اتفاق امیدهای ازبکستان مدت زیادی در پاریس نمی‌مانند و بلافاصله بعد از بازی سوم مقابل دومینیکن که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد به کشورشان باز خواهند گشت.

با این اتفاق اورونوف خیلی زود به تهران می‌آید تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند. در روزهایی هواداران پرسپولیس از رفتن علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و عبدالکریم حسن غمگین هستند، ماندن اورونوف تنها دلخوشی آنها بود. حالا بازگشت زودهنگام این بازیکن به تمرینات پرسپولیسی‌ها را خوشحال‌تر هم خواهد کرد.

1359