بارسلونا به دنبال فروش ستاره برزیلی خط حمله خود

بارسلونا به دنبال فروش ستاره برزیلی خط حمله خود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران بارسلونا انتظارات خود را برای فروش رافینیا، وینگر برزیلی تیمشان پایین آوردند و اگر تیمی کمتر از 80 میلیون یورو هم پیشنهاد دهد ممکن است سران باشگاه اسپانیایی با آن موافقت کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای خرید همزمان نیکو ویلیامز و دنی اولمو به فروش حداقل یک بازیکن نیاز دارد. آن‌ها حالا باید به دنبال فروش یک بازیکن ارزشمند خود باشند. دی یونگ و رونالد آرائوخو که جزو کاندیداهای فروش به حساب می‌آمدند، در حال حاضر دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارند و هیچ باشگاهی حاضر نیست آن‌ها را با این شرایط جذب کند.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که ایلکای گوندوغان و رافینیا، از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است به فروش برسند. قرار است هانسی فلیک با این دو بازیکن صحبت کند و نظر آن‌ها را در این مورد جویا شود. گفته می‌شود ایلکای گوندوغان خواهان ماندن در بارسلونا است و نمی‌خواهد در این تابستان از جمع کاتالان‌ها جدا شود.

به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، بارسلونا یک پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای رافینیا از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است. بارسا این مبلغ را برای رافینیا ناچیز می‌داند و او را بازیکن ارزشمندتری می‌داند. هرچند که گفته می‌شود بارسلونا برای خرید نیکو ویلیامز و دنی اولمو نیاز دارد یک بازیکن بفروشد و حاضر است درخواست‌های خود را کاهش دهد.

آرسنال می‌خواهد برای خرید رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا چیزی حدود 50 میلیون یورو پیشنهاد بدهد که بعید است چنین پیشنهادی توسط مدیران بارسلونا پذیرفته شود. حالا باید دید چه سرنوشتی برای او رقم می‌خورد.

1428