مریم یکتایی دروازه بان لژیونر فوتبال زنان: به زودی تیم جدیدم را معرفی می‌کنم

مریم یکتایی دروازه بان لژیونر فوتبال زنان: به زودی تیم جدیدم را معرفی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- مریم یکتایی بازیکنی که در تمام رده های تیم ملی بازی کرده است و این روزها در ترکیه به پیشنهاد های جدیدش فکر می کند. او امروز گفت و گویی با فوتبالی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار است از نیمه های دوم مهر ماه آغاز شود و تیم ها از حالا به فکر جذب بهترین بازیکنان برای بستن تیمی قدرتمند هستند. یکی از بازیکنانی که طی روز های اخیر صحبت از پیوستنش به تیم های ایرانی به گوش می‌رسد مریم یکتایی است که چند سالی است در لیگ ترکیه و تیم بشیکتاش بازی کرده است و حالا پیشنهادهایی از تیم های ایرانی دارد.

مریم یکتایی درباره حضورش در لیگ ترکیه گفت: چند سالی است در کشور ترکیه هستم و سطح لیگ این کشور را بالا دیدم. بشیکتاش که در آن حضور داشتم از تیم های خوب ترکیه است که هواداران زیادی دارد.

او درباره پیشنهادهایش برای فصل پیش رو گفت: این فصل قراردادم با تیم بشیکتاش به پایان رسید و حالا چند پیشنهاد از لیگ ترکیه و یک کشور اروپایی دارم و چند تیم ایرانی هم پیشنهادهایی به من ارائه داده اند که در حال بررسی آن ها هستم. فوتبال حرفه من است و من حرفه ای به آن نگاه می کنم. قطعا پیشنهاد هر تیمی چه در ایران و چه در اروپا بهتر باشد به آن تیم می روم. دوست دارم اگر شرایط مساعد باشد روزی تجربیات سال های حضورم در اروپا را به ایران بیاورم و به زودی تیم جدیدم را برای فصل بعد انتخاب می کنم.

یکتایی درباره پیشنهاد خاتون بم به او برای لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بله این تیم به من برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیشنهادی داده است. من خاطرات خوبی از این تیم دارم و شش بار همراه بم قهرمان ایران شده ام و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. همانطور که گفتم من به فوتبال حرفه ای نگاه می کنم و دنبال بهترین شرایط هستم.

مریم یکتایی در پایان گفت: فوتبال زنان ایران در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و دیگر مثل سابق کمبود مربی نداریم. الان دیگر مربیان زیادی با طرز فکر های مختلفی آمده اند که سطح فوتبال زنان را بالا برده اند. در این سال ها لیگ ایران را تعقیب می کردم و پیشرفت آن را دیدم.

6001