تبعات انتقال غیرمنتظره به امارات؛ علی بابا علیه سپاهان! (عکس)

تبعات انتقال غیرمنتظره به امارات؛ علی بابا علیه سپاهان! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سردار آزمون با انتقال به شباب الاهلی امارات باید مقابل تیم دوران نوجوانی خود بازی کند.

به گزارش فوتبالی، سرانجام انتقال سردار آزمون به باشگاه شباب الاهلی امارات انجام شد تا مهاجم تیم ملی ایران که دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی هم هست، به یکباره و در انتقالی که پیش بینی آن سخت بود، از سری آ ایتالیا راهی ادنوک لیگ امارات شود.

اما این حضور آزمون در تیم اماراتی باعث خواهد شد تا سردار در یکی از اولین بازی های رسمی خود با پیراهن قرمز شباب الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف سپاهان برود. دیداری که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و سردار آزمون و سعید عزت اللهی دو بازیکن تیم ملی باید در برابر نماینده باشگاهی ایران قرار بگیرند.

اما رویارویی آزمون و سپاهان به جهت اینکه این مهاجم دوران نوجوانی خود را در جمع طلایی پوشان گذرانده جالب توجه است. سردار از تیم اصفهانی راهی فوتبال روسیه شد و سپس تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی گشت و حالا پس از علی دایی در رتبه دوم برترین گلزنان تاریخ ملی ایران قرار دارد.

در تصویری اختصاصی از “فوتبالی”، آی دی کارت سردار آزمون را در رقابت های مقدماتی جوانان آسیا در سال ۱۳۹۲ را می‌بینید. مسابقاتی که مرحله مقدماتی آن به میزبانی ایران و‌ شهر کرمان برگزار می‌شد و تیم ملی نوجوانان ایران توانست با هدایت رحیم میرآخوری به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند.

تصویر سردار در این آی دی کارت با پیراهن سپاهان نکته جالب توجه این تصویر قدیمی است. جایی که آزمون با چهره‌ای نوجوان دیده می‌شود و مدل موی معروف علی بابایی خود را دارد. حال آزمون باید پس از چیزی حدود ۱۱ سال در برابر تیمی قرار بگیرد که سرمنشا آغاز فوتبالش بوده و این مسابقه جذابیت های زیادی خواهد داشت.

1997