کامبک جذاب زنان ژاپن مقابل برزیل/ برد راحت زنان کلمبیا مقابل نیوزلند

کامبک جذاب زنان ژاپن مقابل برزیل/ برد راحت زنان کلمبیا مقابل نیوزلند

پایگاه خبری فوتبالی- دور دوم مرحله گروهی فوتبال زنان المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز با دو دیدار آغاز شد که با برد ژاپن و کلمبیا پایان یافت.

به گزارش فوتبالی، دور دوم مرحله گروهی رقابت های فوتبال زنان المپیک ۲۰۲۴ امروز با دو دیدار ژاپن مقابل برزیل و کلمبیا مقابل نیوزلند آغاز شد.

در گروه C برزیل و ژاپن به مصاف هم رفتند. ژاپنی ها در دیدار اول مقابل اسپانیا شکست خورده بودند و برزیل هم با نتیجه یک بر صفر نیجریه را شکست داد. ژاپنی ها برای این که در جدول شانس صعود داشته باشند باید مقابل برزیل پیروز می شدند. نیمه اول این دیدار به تساوی صفر صفر رسید. با شروع نیمه دوم برزیل توسط جنیفر به گل رسید. در حالی که همه منتظر پایان بازی بودند ژاپن دقیقه ۹۱ از روی نقطه پنالتی گل اول را توسط کوماگای به ثمر رساند و ۴ دقیقه بعد هم گل دوم را توسط موکوکو‌ به ثمر رساند تا پیروز این مسابقه هیجان انگیز شوند.

از گروه A هم تیم های کلمبیا و‌ نیوزلند به مصاف هم رفتند. دو تیمی که دور اول را با شکست به پایان رساندند اما با کسر ۶ امتیاز از کانادا حالا شانس صعود خود به دور حذفی را بالا میبینند. کلمبیایی ها در این دیدار کار سختی نداشتند و با گل های رسترپو و سانتوس توانستند با دو گل نیوزلند را شکست دهند و اولین برد خود را در این جام کسب کنند.

تمام دیدار های دور دوم مرحله گروهی امشب برگزار می شود.

۶۰۰۱