کاپیتان بارسلونا راهی تیم هلندی می‌شود؟

کاپیتان بارسلونا راهی تیم هلندی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - دوران حضور سرجی روبرتو در بارسلونا تمام شده است و این بازیکن به عنوان یک بازیکن آزاد به زودی راهی تیم دیگری می شود و باید دید که مقصدش کجا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، در مدت اخیر حرف و حدیث هایی مطرح شده است و اسم برخی از تیم های انگلیسی پیرامون سرجی روبرتو مطرح شده است. یکی دیگر از تیم هایی که به نظر می رسد به سرجی روبرتو پیشنهاد داده است، آژاکس آمستردام است. حالا به نقل از فابریزیو رومانو، سرجی روبرتو می خواهد پیشنهاد آژاکس آمستردام را در نظر بگیرد و روی آن فکر کند. در حقیقت روبرتو قصد دارد که راهی فوتبال هلند شود. او نمی خواهد هنوز فوتبال اروپا را ترک کند و به آمریکا و یا عربستان برود. روبرتو می خواهد هنوز در فوتبال اروپا به کار خودش ادامه بدهد و همین قضیه موجب می شود تا پیشنهاد آژاکس آمستردام برایش مناسب باشد.

سرجی روبرتو پس از جدایی ژاوی هرناندز از بارسلونا، منتظر بود تا ببیند سیاست سرمربی جدید بارسلونا در قبال او چگونه خواهد بود. هانسی فلیک هم آب پاکی را روی دست سرجی روبرتو ریخت و به طور علنی اعلام کرد که در تیم خود جایی برای این بازیکن ندارد و به این ترتیب روبرتو به عنوان یک بازیکن آزاد بارسلونا را ترک می کند.

1470