زنان زامبیا خالق عجیب ترین نتایج فوتبال المپیک

زنان زامبیا خالق عجیب ترین نتایج فوتبال المپیک

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از دیدار های عجیب فوتبال المپیک دیشب بین زامبیا و استرالیا برگزار شد که استرالیا در پایان توانست با نتیجه ۵ بر ۶ زامبیا را شکست دهد تا نتیجه عجیبی رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال زنان زامبیا برای دومین بار در المپیک حضور دارد. آن ها در المپیک قبلی یعنی المپیک توکیو هم حضور داشتند و یکی از تیم های جالب مسابقات بودند.

یکی از هیجان انگیز ترین و عجیب ترین نتایج فوتبال المپیک دیشب در دیداری که یک طرف آن زامبیا قرار داشت رقم خورد. زامبیایی ها دیشب به مصاف استرالیا رفتند و در حالی که تا دقیقه ۵۸ با نتیجه ۵-۲ پیش بودند در پایان با نتیجه ۶-۵ شکست خوردند تا این مسابقه به عجیب ترین شکل ممکن به پایان برسد.

اما نکته جالب در مورد زامبیا این است که آنها نتیجه عجیب تری هم در دوره قبل المپیک رقم زده اند. در المپیک توکیو این تیم مقابل هلند قرار گرفت که با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست خورد تا باز هم زامبیا یک طرف یک نتیجه عجیب دیگر باشد. زامبیا همچنین در المپیک توکیو در یک دیدار هم مقابل چین به تساوی ۴-۴ رسیدند تا حتی مساوی آن ها هم غیر عادی باشد. 

زامبیا حالا ۵ مسابقه در المپیک برگزار کرده است که ۳ تا از آنها با این نتایج جالب به پایان رسیده باشد. زامبیا در آخرین دیدار مرحله گروهی اش باید به مصاف آلمان برود که احتمالا باز هم شاهد نتیجه پر گلی خواهیم بود.

۶۰۰۱