تمرینات یامگا در شرایط باورنکردنی؛ الماس به لیگ بیست و چهارم می‌رسد؟ (عکس)

تمرینات یامگا در شرایط باورنکردنی؛ الماس به لیگ بیست و چهارم می‌رسد؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کوین یامگا به همراه کاروان استقلال به اردوی ترکیه رفته و در تمرینات درون تیمی شرکت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، دی ماه سال گذشته بود که یک خبر شوکه‌کننده حسابی هواداران استقلال را متاثر کرد. کوین یامگا که به تازگی با شکستن رکورد شیخ دیاباته عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ این باشگاه را به نام خود سند زده بود در تمرینات و در اثر برخورد شدید با امید حامدی‌فر از ناحیه چشم دچار مصدومیت جدی شد و به همین خاطر نیم فصل دوم مسابقات لیگ بیست و سوم را از دست داد. بعد از این اتفاق گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این الماس فرانسوی مطرح می‌شود و اخبارهای ضد و نقیضی در این باره مخابره می‌شود.

یامگا که در رقابت‌های مختلف 73 مرتبه پیراهن استقلال را بر تن کرده و موفق به ثبت آمار 23 گل زده و 6 پاس گل شده که انصافا برای یک مدافع کناری یک آمار شگفت‌آور است از آغاز تمرینات پیش فصل آبی‌ها برای حضور در رقابت‌های لیگ بیست و چهارم به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شده و به نوعی تمرینات گروهی را دوباره از سر گرفته است. این مدافع 27 ساله حتی در دیدار دوستانه استقلال مقابل تیم دسته سومی صالحین بازی کرد و یکی از پنج گل تیمش را ساخت. 

هم‌اکنون او در تریکه به سر می‌برد و با انتشار تصاویری از تمرینات استقلال در اردوی ترکیه دیده می‌شود که او همچنان تمریناتش را ادامه می‌دهد که این یک خبر بسیار خوب برای هواداران استقلال محسوب می‌شود و قطعا هیچ چیزی آن‌ها را به مانند بازگشت کوین یامگا خوشحال نمی‌کند. هرچند که باید او مورد تایید آزمایش‌های پزشکی قرار بگیرد و مطمئن شود که خطری چشم آسیب دیده او را تهدید نمی‌کند. به هر حال تمرین و بازی با یک چشم مخاطرات خاص خودش را دارد.

9098