این ستاره منچسترسیتی جایی در ترکیب منچستریونایتد نخواهد داشت

این ستاره منچسترسیتی جایی در ترکیب منچستریونایتد نخواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - دوایت یورک اسطوره منچستریونایتد معتقد است جک گریلیش وینگر منچسترسیتی جایی در ترکیب اصلی اریک تن هاگ نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، جک گریلیش در فصل 2022-23 یکی از ستاره های تاثیرگذار سیتی بود که توانست همراه با این تیم فاتح 3 گانه شود، اما گریلیش در فصل 2023-24 آنقدر ضعیف کار کرد که حتی جایی در لیست 26 نفره گرت ساوت گیت برای مسابقات یورو 2024 نداشت. 

به نقل از سایت گل، دوایت یورک به خبرنگاران گفت: "انتقال گریلیش به منچستریونایتد؟ با فرم فعلی اش، جک گریلیش جایی در ترکیب منچستریونایتد نخواهد داشت. او خیلی شبیه به مارکوس رشفورد است، چون هر 2 بازیکن پول زیادی می گیرند و پتانسیل بالایی دارند، اما از توانایی خود بهره نمی برند. مشکلی نیست اگر در بعضی از روزها نتوانید بازی خودتان را به نمایش بگذارید و همه ما این حس را تجربه کرده ایم، اما رشفورد و گریلیش خیلی وقت است که ندرخشیده اند. نمی دانم چه بلایی بر سر این دو بازیکن آمده و هواداران خیلی دوست دارند دلیل افت این دو را بدانند. گریلیش بازیکن توانایی است و به همین خاطر گواردیولا راضی شد 100 میلیون پوند برای او پرداخت کند. حالا یونایتد و سیتی باید به فکر راه حلی برای مشکل رشفورد و گریلیش باشند."

4416