مطرح شدن یک نام جدید برای هدایت تیم ملی انگلیس

مطرح شدن یک نام جدید برای هدایت تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - از زمانی که گرت ساوتگیت از هدایت تیم ملی انگلیس برکنار شده است، اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال این است که یک جانشین مناسب برای او انتخاب کند و هنوز به طور رسمی جایگزین گرت ساوتگیت انتخاب نشده است.

به گزارش فوتبالی ، پس از ناکامی در قهرمانی در رقابت های یورو 2024، گرت ساوتگیت از هدایت تیم ملی انگلیس برکنار شد. از زمان برکناری او نام های مختلفی پیرامون نیمکت تیم ملی انگلیس مطرح شده اند و حالا هم یک اسم جدید در رسانه ها مطرح شده است.

‏کیه‌ران مک‌کنا نام جدیدی است که پیرامون نیمکت تیم ملی انگلیس به میان آمده است. این سرمربی 38 ساله که متولد شهر لندن در کشور انگلیس است، هدایت ایپسویچ تاون را از سال 2021 بر عهده دارد و توانسته است که این تیم را به رقابت های لیگ برتر انگلیس برگرداند. او یک سرمربی جوان در فوتبال انگلیس است. البته رسانه هایی مثل سان، اعتقاد دارند که ایپسویچ تاون مانع از آن می شود تا ‏کیه‌ران مک‌کنا از این تیم جدا شود.

برخی ها ‏کیه‌ران مک‌کنا را با یولیان ناگلزمن سرمربی جوان تیم ملی آلمان مقایسه می کنند و معتقدند که او هم می تواند هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده بگیرد و تفکر های جدیدی را در این تیم پیاده کند.

1470