پیام بارسلونا به نیکو ویلیامز ؛ یا امسال به تیم ما بیا یا هیچ وقت!

پیام بارسلونا به نیکو ویلیامز ؛ یا امسال به تیم ما بیا یا هیچ وقت!

پایگاه خبری فوتبالی- شایعات در مورد ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ برای انتقال به بارسلونا روز به روز عجیب تر می شود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر موندو دپورتیوو نیکو ویلیامز علی رغم علاقه به حضور در بارسلونا در نظر دارد یک فصل دیگر در اتلتیک بیلبائو بماند و باسکی ها در حال بررسی تمدید قرارداد او و افزایش بند آزادسازی این ستاره جوان به ۱۰۰ میلیون یورو هستند. در این بین باشگاه بارسلونا به این بازیکن اعلام کرده یا در تابستان جاری این بازیکن با مبلغ مورد نظر این تیم باید راهی نیوکمپ شود و یا بازی برای بارسلونا را برای همیشه فراموش کند. در حال حاضر باشگاه بارسلونا اعتراف می کند که عملیات جذب نیکو ویلیامز پیچیده تر از قبل شده است.

از سوی دیگر باشگاه بارسلونا ممکن است به دلیل مصدومیت رونالد آرائوخو، او را تا ژانویه به لیست تیم وارد نکند تا از فیرپلی مالی کن شدن دستمزد او استفاده کند اما این گزینه ریسک خواهد داشت زیرا ممکن است باشگاه نتواند او را در ژانویه به لیست تیم وارد کند. با توجه به شرایط موجود اکنون بارسلونا نسبت به تکمیل انتقال دنی اولمو خوشبین تر از نیکو ویلیامز است. مدیر برنامه های نیکو ویلیامز یعنی فلیکس تینتا نقش مهمی در قانع کردن این بازیکن برای یک فصل دیگر ماندن در بیلبائو داشت و این مدیر برنامه ترجیح داد تا که برادران ویلیامز را در کنار هم در بیلبائو نگه دارد.

۱۰۰۹