رسمی؛ گلر جوان دانمارکی با قراردادی بلندمدت به چلسی پیوست

رسمی؛ گلر جوان دانمارکی با قراردادی بلندمدت به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- فیلیپ یورگنسن، سنگربان جوان دانمارکی به صورت رسمی از ویارئال به چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر اصرار انزو مارسکا بر خرید یک گلر جدید منتشر شد. این سرمربی ایتالیایی که از سبک بازی پپ گواردیولا الگوبرداری می‌کند، نیاز دارد تا یک دروازه‌بان با توانایی بازی با پا درون قاب دروازه تیمش داشته باشد. مارسکا دوست دارد تیمش از عقب زمین کار بازی‌سازی را انجام دهد و برای اجرای چنین تاکتیکی، تیم چلسی نیاز به یک دروازه‌بان توانمند در ارسال پاس و خارج کردن تیم از پرس حریف دارد.

پتروویچ و کپا آریزابالاگا، گزینه‌های مناسبی برای اجرای این تاکتیک نیستند. به همین خاطر، انزو مارسکا تصمیم گرفت تا به جای این دو گلر، یک دروازه‌بان دیگر به خدمت بگیرد. در ابتدا آندری لونین و یان اوبلاک به عنوان گزینه‌های چلسی معرفی شدند، اما هیچکدام از این دو بازیکن گزینه مورد نظر مارسکا نبودند. مرد ایتالیایی نیمکت چلسی به سراغ یک گزینه جوان رفت، یعنی فیلیپ یورگنسن. سنگربان جوان دانمارکی ویارئال مورد توجه مارسکا و کادر فنی چلسی قرار گرفت.

حالا این دروازه‌بان به صورت رسمی راهی چلسی شد. قرارداد این گلر جوان با چلسی 6 ساله است و تا تابستان 2030 اعتبار دارد. همچنین در صورت توافق و رضایت باشگاه چلسی، قرارداد این سنگربان به صورت خودکار یک فصل دیگر تمدید می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که چلسی برای جذب این بازیکن 24.5 میلیون یورو هزینه کرده است.

حالا باید دید آیا این گلر جوان دانمارکی می‌تواند در چلسی موفق شود یا خیر؟

1428