سنگربان سابق منچستریونایتد در آستانه بازگشت به دنیای فوتبال

سنگربان سابق منچستریونایتد در آستانه بازگشت به دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- داوید دخیا، گلر اسبق باشگاه منچستریونایتد که یک سال است در دنیای فوتبال فعالیتی نداشته، پیشنهادی از فیورنتینا دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، تابستان سال 2023، داوید دخیا از منچستریونایتد کنار گذاشته شد تا آندره اونانا، سنگربان کامرونی اینتر میلان جانشین او شوند. دخیا پس از سال‌ها حضور و درخشش در قاب دروازه منچستریونایتد، به این دلیل از جمع شیاطین سرخ کنار گذاشته شد که اریک تن هاگ از او می‌خواست بازی‌سازی را از خط دروازه انجام دهد، اما دخیا توانایی زیادی در انجام این کار نداشت، به همین خاطر آندره اونانا که توانایی بالایی در بازی با پا دارد، جایگزین او شد. این اتفاق در حالی افتاد که دخیا در فصل گذشته‌اش توانستند بود جایزه دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورد.

او در طول این یک سال به تیم‌های زیادی لینک شد، اما همچنان تصمیمی برای بازگشت به دنیای فوتبال نگرفته است. او همچنین به صورت رسمی هم اعلام بازنشستگی نکرده است و این شانس را برای خود قائل است که بتواند دوباره به دنیای فوتبال بازگردد. چند تیم از اسپانیا، انگلیس و عربستان تمایل داشتند تا دخیا را به خدمت بگیرند.

حالا دخیا یک پیشنهاد از سری آ ایتالیا دریافت کرده است. به نقل از آلفردو پدولا، داوید دخیا از پیشنهاد فیورنتینا استقبال کرده است. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده، اما گفته می‌شود خود بازیکن به باشگاه ایتالیایی بی‌میل نیست. همچنین گفتنی است که داوید دخیا در حال حاضر از سه باشگاه دیگر هم پیشنهاد دارد، اما شانس فیورنتینا برای جذب او بیشتر است.

1428