یک گل ویژه در دروازه الاهلی بحرین؛ فرشاد ساخت فرشاد زد!

یک گل ویژه در دروازه الاهلی بحرین؛ فرشاد ساخت فرشاد زد!

پایگاه خبری فوتبالی- گل چهارم پرسپولیس مقابل الاهلی بحرین یک ویژگی جالب داشت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس دیروز در اولین بازی تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه مقابل تیم الاهلی بحرین قرار گرفت و توانست با 5 گل این تیم را شکست بدهد. علی علیپور دو بار، ایوب العملود، فرشاد فرجی و ابوالفضل بابایی گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه زدند.

گل زدن مهاجمان در مسابقات اتفاق چندان عجیبی نیست و برای همین کسی از گلزنی علیپور و بابایی تعجب نکرد. اما گلزنی عملود و فرجی قطعا قابل توجه است. به خصوص فرجی که در کارنامه‌اش تعداد گل‌های زیادی دیده نمی‌شود.

فرجی زننده گل چهارم پرسپولیس بود. گلی که در دقیقه 87 بازی زده شد. کرنری که از سمت چپ برای پرسپولیس به دست آمده بود را فرشاد احمدزاده روی دروازه ارسال کرد و فرجی با ضربه سر دقیق گل توپ را وارد دروازه کرد.

این نکته از نظر فنی اصلا ارزشی ندارد و اعتباری برای بازیکن محسوب نمی‌شود. اما از نظر حاشیه‌ای جالب است. چرا که گل چهارم را یک بازیکن نام کوچک فرشاد (احمدزاده) ساخت و یک بازیکن دیگر با نام کوچک فرشاد (فرجی) زد.

فرشاد فرجی که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده است می‌داند که همچنان چهارمین گزینه برای بازی در قلب دفاع پرسپولیس پس از مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد حسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی است. 

1359