انتقاد غیرمستقیم دین‌محمدی از نکونام: هواداران استقلال این فصل جام می‌خواهند/ دیگر بهانه‌ای قبول نیست!

انتقاد غیرمستقیم دین‌محمدی از نکونام: هواداران استقلال این فصل جام می‌خواهند/ دیگر بهانه‌ای قبول نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- سیروس دین‌محمدی معتقد است که استقلال در فصل پیش رو هیچ راهی جز قهرمانی ندارد و البته از سوی کادرفنی هم هیج بهانه ای پذیرفتنی نیست.

به گزارش فوتبالی، استقلال در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در لحظه آخر و در واپسین لحظات جام از دستانش سر خورد و پرسپولیس صاحب آن شد. بعد از این اتفاق تلخ هواداران استقلال به شدت ناراحت بودند و از اینکه نتوانستند به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر برسند سرخورده شدند و بدتر برای آنها اینکه پرسپولیس، رقیب دیرینه شان جام را تصاحب کرد.

با این وجود بسیاری از پیشکسوتان هم با اکثر هواداران همسو بودند که اگر جواد نکونام در استقلال بماند در فصل دوم حضورش باید این تیم را قهرمان لیگ برتر کند و دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست.

حالا استقلال در فصل پیش رو تیمش را برای مصاف در سه جبهه لیگ برتر، لیگ نخبگان و جام حذفی با رقبا آماده کند. و البته جواد نکونام به خوبی می داند که هواداران و پیشکسوتان تنها از او قهرمانی می‌خواهند.

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال که سابقه گلزنی برای این تیم در فینال جام باشگاه‌های آسیا را هم دارد در مصاحبه روز گذشته خود با خبرنگاران به این نکته اشاره کرد و گفت " هواداران استقلال امسال فقط قهرمانی می‌خواهند و چیزی جز قهرمانی آن‌ها را راضی نمی‌کند. فکر نمی‌کنم که دیگرجای هیچ عذر و بهانه‌ای باشد چون هوادار بهانه‌ای را قبول نمی‌کند!" منظور دین محمدی، صحبتهای نکونام در فصل گذشته است که هر دو سه هفته یکبار علیه مدیریت وقت باشگاه مصاحبه می کرد و پس از آن، جار و جنجال ایجاد می شد.

همچنین دین‌محمدی نسبت به مدیران فعلی باشگاه استقلال و رفتار آن‌ها در قبال خودش بسیار ناراحت بود و در این باره عنوان کرد " مدیر استقلال باید پیشکسوتی که مفت بازی کرده، بدون دکتر بازی کرده، بدون رختکن بازی کرده را روی سرش بگذارد و به او احترام بگذارد. مدیران فعلی استقلال ما را فراموش کرده‌‌اند!"

9098