پولادگر: تمام شرایط را مهیا می‌کنیم تا بهترین ها کسب شود

پولادگر: تمام شرایط را مهیا می‌کنیم تا بهترین ها کسب شود

پایگاه خبری فوتبالی- پولادگر سرپرست کاروان پارالمپیک ایران و سلگی، مدیر فنی کمیته پارالمپیک از اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری بازدید کردند.

به گزارش فوتبالی، پولادگر سرپرست کاروان پارالمپیک ایران در پاریس پس از حضور در اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: خداراشکر میکنم که شرایط عمومی خوب است. خیلی به این تیم امیدواریم و رشته طلایی مان است. همه چیز مهیاست که با حضور آقای توکلی مدال طلا کسب کنند.

وی افزود: من مطمئنم که هدایت های آقای توکلی کارساز خواهد بود. خیلی خوب است که ادم در دوره مربیگری و بازی اش طلایی باشد و این از بخت خوب ملی پوشان است. انشاالله نتیجه خوبی هم کسب میکنند.

وی درباره نگرانی ها درباره غذاها دهکده افزود: همه تجربه دارند . خوبی پارالمپیک این است که بعد از المپیک برگزار می شود و میزبان فرصت پوشاندن برخی ضعف ها را دارد. وظیفه ما این است شرایط خوب مهیا کنیم تا شما بهترین نتیجه را کسب کنید. هرچند می گویم این ها بهانه است چون کسی که می خواهد موفق شود به هر قیمتی می تواند.

پولادگر ادامه داد: رشته ها سختی کارشان متفاوت است. یک سری رشته ها حریف مقابل دارند و باعث می شود غیرمنتظره باشد. حریف شما اما خودتان هستید و باید مراقب این باشید. 

سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان در پاریس گفت: ما تمام شرایط را مهیا می کنیم تا بهترین ها کسب شود. جایزه پای سکو بین ۲ تا ۴ تومان است. آقای کارگری تاکید دارد که اگر می توانیم پاداش را پرداخت کنیم به آن ها قول دهیم. که تا هفته آینده مبلغ مشخص خواهد شد. ۲۵درصد هم مازاد بر آن بسته به عملکرد فنی، فرهنگی و اخلاقی ورزشکاران دارد.

وی افزود: با اعلام رقم همه شوک شدیم و همه به دنبال تامین بودجه رفتیم. پاداش پای سکو بر اساس بضاعت و منابعی است که در اختیارمان است ولی پاداش دولت یکسان خواهد بود.

2636