توجیه جالب لاپورتا درباره نخریدن بازیکن در این تابستان

توجیه جالب لاپورتا درباره نخریدن بازیکن در این تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا ریاست حال حاضر بارسلونا در این روز ها به خاطر این که در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعالیتی نداشته است و بازیکنی را به خدمت نگرفته است، مورد انتقاد واقع شده است و هواداران بارسلونا انتظارات بیشتری از او دارند.

به گزارش فوتبالی ، فصل جدید در آستانه شروع شدن است و بارسا در این تابستان بازیکنانی مثل دنی اولمو و نیکو ویلیامز را زیر نظر داشت اما هیچ کدام از آن ها را نتوانست جذب کند. رئال مادرید ترکیب خود را در این تابستان با آمدن بازیکنانی مثل کیلیان امباپه و اندریک تقویت کرده است و برای شروع فصل جدید آماده شده است اما بارسا در پنجره نقل و انتقالاتی منفعل عمل کرده است و هیچ خریدی نداشته است.

خوان لاپورتا در پاسخ به این که چرا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعالیتی نداشته است، گفت:" البته که اگر بازیکنی را لازم داشته باشیم، برای جذب او وارد بازار نقل و انتقالات می شویم اما فلسفه اصلی ما این است که استعداد های جوان را کشف کنیم و آن ها را پرورش دهیم."

هواداران بارسلونا اعتقاد دارند که لاپورتا با زدن این حرف به نوعی ناتوانی خودش در جذب بازیکن را توجیه کرده است. در هر صورت لاماسیا به پرورش بازیکن ادامه می دهد و این قضیه ربط چندانی به نخریدن بازیکن توسط لاپورتا ندارد.

1471