عکس؛ ملاقات بازیکنان بارسلونا با خواننده نیجریه‌ای

عکس؛ ملاقات بازیکنان بارسلونا با خواننده نیجریه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - رما، خواننده معروف نیجریه ای که خیلی ها او را با ترانه معروف "کالم داون" می شناسند، به نظر می رسد که هوادار دوآتشه بارسلونا باشد چرا که در امریکا با بازیکنان بارسا ملاقات کرد و با آنها عکس گرفت.

به گزارش فوتبالی، رما تماشاگر ویژه بازی بارسلونا و رئال مادرید در نیوجرسی در بامداد یکشنبه بود. بارسلونا در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید که پائو ویکتور پدیده 22 ساله این تیم عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و خوش درخشید.

از زمان همکاری بارسلونا با اسپاتیفای، روند آشنایی آنها با خواننده سرشناس هم شدت گرفته است. در حقیقت بارسایی ها در بازیهای خاص نظیر ال کلاسیکوها از آرم خواننده های سرشناس روی پیراهنشان استفاده می کنند. اسپاتیفای مهمترین اسپانسر بارسلونا به شمار می رود که علاوه بر تبلیغ روی پیراهن این تیم، حق نامگذاری ورزشگاه نیوکمپ را هم اجاره کرده است.

ستارگان بارسلونا نظیر لواندوفسکی، کنده، آلخاندرو بالده و رافینیا با رما ملاقات کردند و پیراهن بارسا را به این بازیکن هدیه دادند. در واقع به نظر می رسد که وکلای رما برای تبلیغ ترانه های جدید این خواننده این اقدام را انجام داده باشند.

بارسلونا در آخرین بازی خود در تور تابستانی، بامداد پنجشنبه به مصاف میلان می رود.

4125