سفر حیاتی مدیر ورزشی بارسلونا به آلمان برای خرید ستاره لایپزیش

سفر حیاتی مدیر ورزشی بارسلونا به آلمان برای خرید ستاره لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی- دکو، مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا برای نهایی کردن انتقال دنی اولمو به بارسلونا، به آلمان سفر کرده است تا بتواند مدیران لایپزیش را برای انتقال ستاره اسپانیایی تیمشان متقاعد کند.

به گزارش فوتبالی، پس از این که احتمال انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا کمرنگ شد، دنی اولمو تبدیل به گزینه اصلی کاتالان‌ها برای تقویت خط حمله شد. بازیکنی که در یورو 2024 ستاره تیم ملی اسپانیا بود و توانست با بازی‌های خوب خودش نقش تاثیرگذاری در قهرمانی ماتادورها در این مسابقات داشت.

مدیران بارسلونا در این روزها تمام تلاش خود را می‌کنند تا دنی اولمو را جذب کنند. خود بازیکن تمایل زیادی دارد تا به باشگاه دوران کودکی خود بازگردد و در تلاش است تا مدیران آربی لایپزیش را برای این انتقال متقاعد کند. اما مدیران بارسلونا هنوز پیشنهادی که بتواند سران باشگاه آلمانی را قانع کند ارائه نکردند. رقم فسخ قرارداد اولمو 60 میلیون یورو است، اما مدیران بارسا نمی‌خواهند کل این مبلغ را به صورت ثابت بپردازند و می‌خواهند با متغیرات این پول را بپردازند.

به نقل از فابریزیو رومانو، دکو، مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا برای نهایی کردن انتقال دنی اولمو به بارسلونا، به آلمان سفر کرده است. دیدار دکو و مدیران لایپزیش برای خرید اولمو حیاتی است. آن‌ها در خصوص جزئیات قرارداد مذاکره خواهند کرد. نمایندگان اولمو و دکو تمام تلاش خود را خواهند کرد، اما در نهایت همه چی به تصمیم لایپزیش بستگی دارد.

1428