مذاکرات فرسایشی با یحیی عطیه‌الله؛ زمان برای پرسپولیس به سرعت می‌گذرد!

مذاکرات فرسایشی با یحیی عطیه‌الله؛ زمان برای پرسپولیس به سرعت می‌گذرد!

پایگاه خبری فوتبالی - پروسه جذب یحیی عطیه‌الله برای مدیران پرسپولیس تبدیل به یک پروژه طولانی شده است.

به گزارش فوتبالی، یحیی عطیه‌الله؛ بازیکنی که نامش بیش از هر بازیکن دیگری پیرامون جانشینی عبدالکریم حسن مطرح شده است.

عطیه‌الله بسیار باکیفیت است و حتی موفق شد با تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ به نیمه‌نهایی صعود کند. یحیی در جام جهانی سومین دفاع چپ برتر مسابقات شد و همه این موضوعات و البته علاقه خوان کارلوس گاریدو به این بازیکن، باعث شد او تبدیل به اصلی‌ترین گزینه رضا درویش برای پست دفاع چپ شود.

روند مذاکرات پرسپولیس با عطیه‌الله بسیار طولانی شده و تنها موضوعی که به آن توجه نمی‌شود، زمان است!

مدیران پرسپولیس مدتی با ستاره مراکشی مذاکره کردند اما درنهایت این بازیکن صراحتا اعلام کرد علاقه‌ای به بازی در ایران ندارد و برای همین پرونده جذب عطیه‌الله مدتی بسته شد. ایوب العلمود که یکی از دوستان نزدیک یحیی عطیه‌الله است، در طی چند تماس تلفنی دید این بازیکن را نسبت به ایران عوض کرد و عطیه‌الله به مدیران پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکرات مجدد آماده است.

رضا درویش یک بار دیگر مذاکرات را آغاز کرد و قرار بر این شد عطیه‌الله با قراردادی قرضی که در آن بند خرید دائمی وجود دارد به پرسپولیس ملحق شود اما ناگهان باشگاه سوچی مبلغ مدنظر خود را افزایش داد و حالا بار دیگر مذاکرات وارد مرحله جدیدی شده است. مدیران قرمزهای پایتخت در تلاش هستند این مبلغ را کاهش دهند اما سوال اصلی اینجاست؛ ۱.۳ میلیون دلار عبدالکریم حسن کجاست؟

باشگاه الوکره با پرداخت این مبلغ موفق شد رضایت قرمزها را جلب کند اما واضح است پرسپولیس نمی‌خواهد تمام این مبلغ را برای خرید بازیکنان جدید هزینه کند.

در آستانه شروع لیگ برتر و البته لیگ نخبگان آسیا هنوز سرنوشت دفاع چپ پرسپولیس مشخص نیست و هر بازیکنی هم که جذب شود، برای هماهنگی با تیم نیاز به زمان و البته بازی دوستانه دارد. با این روند، احتمالا باید شاهد حضور وحید امیری در چند بازی ابتدایی لیگ باشیم تا مدیران پرسپولیس سرانجام تصمیم بگیرند کدام بازیکن برای پست دفاع چپ جذب شود.

۵۷۹۳