هشدار سنگربان منچستریونایتد به هواداران این تیم

هشدار سنگربان منچستریونایتد به هواداران این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- آندره اونانا، سنگربان کامرونی منچستریونایتد به هواداران تیمش هشدار داده است که می‌خواهد در فصل جدید با ریسک بیشتری به بازی با پا بپردازد.

به گزارش فوتبالی، آندره اونانا یکی از خریدهای منچستریونایتد در دوران هدایت اریک تن هاگ بود. سنگربانی که جانشین داوید دخیا شد، چون توانایی بالایی در بازی با پا داشت. او به خوبی می‌تواند بازی‌سازی از عقب زمین را انجام دهد و به همین خاطر تن هاگ او را جذب کرد تا بتواند ایده‌های تاکتیکی‌اش را اجرا کند. تن هاگ و اونانا پیش از این در آژاکس سابقه همکاری داشتند.

این گلر در هفته‌های ابتدایی حضورش در منچستریونایتد متزلزل ظاهر شد، اما به مرور زمان توانست شرایط را بهتر کند و حالا یکی از مهره‌های ثابت تن هاگ در ترکیب اصلی منچستریونایتد به حساب می‌آید. برخی از هواداران اصرار او بر بازی با پا را خطرناک می‌دانند، چرا که اونانا آخرین بازیکن در زمین است و اگر توپ را از دست بدهد بازیکن حریف با دروازه خالی روبه‌رو خواهد شد.

اما آندره اونانا تصمیم ندارد تا به خاطر این انتقادات سبک بازی خود را تغییر دهد. او در آخرین مصاحبه خود در این رابطه به هواداران منچستریونایتد هشدار داد: «من می‌خواهم ریسک زیادی در بازی‌ام وجود داشته باشد. این چیزی است که هواداران در فصل آینده می‌بینند، من در فصل پیش رو ریسک زیادی در بازی انجام خواهد داد و هواداران باید من اعتماد کنند.»

حالا باید دید در فصل جدید این ریسک‌ها برای منچستریونایتد مثمر ثمر خواهد بود یا برایش گران تمام خواهد شد.

1428