جدیدترین خرید چلسی: پدیده 19 ساله آرژانتینی

جدیدترین خرید چلسی: پدیده 19 ساله آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در ادامه خریدهای پرشمار سالهای اخیرش به سراغ جذب آرون آنسملینو رفت و این بازیکن را با قراردادی هفت ساله تا سال 2031 به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، آرون  از بوکا جونیورز به چلسی ملحق شد که تا ژوئن 2025 در تیم آرژانتینی خواهد ماند. البته چلسی در صورت نیاز می تواند در زمستان او را به خدمت بگیرد. چلسی که در حال حاضر بیش از 40 بازیکن در لیستش دارد، حالا در ادامه سیاست جذب بازیکنان آینده دار به سراغ این مدافع میانی رفته است. 

چلسی برای خرید آنسلمینو مبلغ هجده میلیون یورو پرداخته است. آنها برای این خرید در اواخر ژولای به توافق رسیده بودند و منتظر مشخص شدن نتایج تست های پزشکی بودند. این بازیکن حالا به طور کامل ریکاوری کرده و در ترکیب بوکا برای بازی حساس مقابل کروزیرو در جام باشگاه های آمریکای جنوبی قرار خواهد گرفت. 

آرون یکی از پدیده های آینده دار فوتبال آرژانتین به شمار می رود. این مدافع 19 ساله در ژوئن 2023 اولین بازی خود را برای بوکا داشت. او مدافع میانی راست پایی است که 186 سانتی متر قد دارد و قدرت بدنی خوبی دارد. او تجربه گلزنی در جام باشگاه های آمریکای جنوبی را دارد. 

بدین ترتیب او به یکی از جواهرات تازه وارد سالهای اخیر فوتبال آرژانتین در کنار بازیکنانی نظیر لیساندرو مارتینز، لوتارو مارتینز، انزو فرناندز، آلیسون مک آلیستر، خولیان آلوارز تبدیل شده است. 

4125