عطیه‌الله در آستانه کنسل شدن؛ پرونده سیلوا دوباره باز شد

عطیه‌الله در آستانه کنسل شدن؛ پرونده سیلوا دوباره باز شد

پایگاه خبری فوتبالی- پروژه جذب مدافع مراکشی تقریبا کنسل شده و پرسپولیس مذاکره با گزینه آلترناتیو را شروع کرده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از این که ایوب العملود مدافع راست مراکشی را به عنوان جانشین دانیال اسماعیلی‌فر جذب کرد برای دفاع چپ هم به سراغ یک گزینه مراکشی به نام یحیی عطیه‌الله رفت. اما پروسه جذب او خیلی بالا و پایین داشت و حالا به نظر می‌رسد در آستانه منتفی شدن است.

ماجرای این انتقال به شکل عجیبی پیچیده شده است. باشگاه پرسپولیس هر کاری را که برای این انتقال لازم بوده انجام داده اما مشکل از باشگاه فعلی یحیی عطیه‌الله یعنی سوچی روسیه است. باشگاه روسی از همان روز اول که پیشنهاد پرسپولیس را دریافت کرده در حال سنگ‌اندازی بر سر این انتقال است.

عطیه‌الله خودش برای حضور در پرسپولیس مشکلی ندارد و حتی باشگاه پرسپولیس مبلغی که باشگاه سوچی و این مدافع چپ پا درخواست داده بودند را قبول کرده است اما باشگاه سوچی با پیشنهاد تمدید قراردادش به یحیی عطیه‌الله همه چیز را خراب کرده است!

باشگاه سوچی به یحیی گفته است که درخواست انتقال قرضی به پرسپولیس را فقط به شرطی قبول می‌کند که این بازیکن قراردادش را با باشگاه روسی تمدید کند. این بازیکن هم از پیشنهاد باشگاه روسی ناراحت شده و به تبع آن توافق نامه با پرسپولیس را امضا نمی‌کند!  

با توجه به شرایط پیش آمده باشگاه پرسپولیس که از مدت‌ها قبل به دنبال این مراکشی بدقلق بود مذاکره با دو سه گزینه دیگر را شروع کرده تا اگر عطیه‌الله همچنان بر عدم امضای قرارداد پافشاری کرد سریع‌تر گزینه جایگزین را انتخاب کنند.

ظاهرا گزینه اصلی پرسپولیس در صورتی که یحیی عطیه‌الله به طور کامل کنسل شود جاناتان سیلوا دفاع چپ آرژانتینی است. پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد 600 هزار دلاری داده است و خواستار پاسخ فوری او شده است. چرا که پرسپولیس دیگر وقت چندانی ندارد.

سیلوا دفاع چپ ۳۰ ساله، سابقه فراوانی در فوتبال اسپانیا دارد و حضور در تیم‌های بوکاجونیورز، اسپورتینگ لیسبون، آاس رم، لگانس، گرانادا، ختافه را نیز در کارنامه دارد. او در رده‌های ملی آرژانتین حضور داشته و دو بازی برای تیم ملی آرژانتین را نیز در رزومه خود ثبت کرده است و یک مدافع چپ سطح بالا برای فوتبال ایران به شمار می‌رود.

1359