کیانی: هدفم طلا بود اما حریفم بهتر عمل کرد/ مردم ایران سرمایه‌های اصلی من هستند

کیانی: هدفم طلا بود اما حریفم بهتر عمل کرد/ مردم ایران سرمایه‌های اصلی من هستند

پایگاه خبری فوتبالی- بانوی تاریخ ساز ورزش ایران در المپیک پاریس گفت: هدفم از حضور در المپیک پاریس کسب مدال طلا بود اما حریفم امروز بهتر از من بود.

به گزارش فوتبالی، ناهید کیانی پس از کسب مدال مدال نقره المپیک پاریس اظهار داشت: خیلی خوشحالم بابت این اتفاق مهم، بیشتر از این خوشحال هستم که توانستم مردم کشورم را خوشحال کنم. هدف من از حضور در این مسابقات مدال طلا بود، اما خوب حریف فینالم امروز از من بهتر بود و مغلوب شدم.

وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای اولین بار توسط من رخ داد و امیدوارم ادامه داشته باشد. مدالم را تقدیم میکنم به مردم عزیز کشورم که سرمایه های من هستند. من همیشه برای خوشحالی آنها می جنگم.

کیانی در واکنش به این سوال که آیا از کسی انتظار داری یا خیرگفت: ما سختی در این راه زیاد کشیده ایم انتظار دارم که حمایت شویم ما شب و روز در اردو بودیم. در حال حاضر فقط خوشحالم دوست دارم که مردم هم بخندند. آرزوی من این است که مردم را خوشحال کنم.

وی در واکنش به این سوال که آیا همچنان ادامه خواهی داد یا خیر، گفت: انشاالله که بتوانم ادامه بدهم و مدال های بیشتری کسب کنم.هدف گذاری من در لحظه است اجازه بدهید بعد از المپیک تصمیم بگیرم.

دارنده نشان نقره المپیک پاریس در پاسخ به این سوال که آیا از میزبانی المپیک راضی بودی یا خیر، گفت: دهکده خیلی تعریفی نداشت اما سالن برگزاری مسابقات تکواندو واقعا با شکوه بود و جذابیت‌های خاصی داشت و به هیجان ما اضافه می‌کرد و در موفقیت ما هم تاثیر داشت.

وی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: من از همه کسانی که در این مسیر کمکم کردند، حتی با یک حرف کوچک و تمرین کمکم کردند تشکر می‌کنم. این موفقیت را من تنها کسب نکردم و یک ملت پشت من بوده است. دست تک تک آن‌ها را می بوسم.

7474