باشگاه شمس آذر در انتظار سفر سعید دقیقی به قزوین برای برگزاری جلسه

باشگاه شمس آذر در انتظار سفر سعید دقیقی به قزوین برای برگزاری جلسه

پایگاه خبری فوتبالی- پس از استعفای مازیار زارع از هدایت شمس آذر، احتمال بازگشت سعید دقیقی به تیم شهر خود وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، شمس آذری ها که مازیار زارع را برای سکان هدایت تیمشان در لیگ بیست و چهارم انتخاب کرده بودند، اما با این مربی برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند تا زارع خیلی زود از این تیم جدا شود. 

در طرف دیگر هم سعید دقیقی که پس از جدایی از شمس آذر هدایت ملوان را بر عهده گرفته بود، به دلیل برخی مشکلات از هدایت این‌تیم استعفا داد تا مازیار زارع جایگزین دقیقی در ملوان شود. حالا گزینه‌ اول شمس آذر سعید دقیقی است تا در صورت توافق، مجددا هدایت شمس آذر را بر عهده بگیرد.

در حالی که گفته می شد باشگاه شمس آذر قرار بوده دو روز پیش جلسه‌ای را با سعید دقیقی برای بازگشت داشته باشد اما پیگیری های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که مدیران این باشگاه منتظر بازگشت دقیقی از انزلی هستند تا با این مربی پای مذاکره بنشینند و در صورت توافق دقیقی باز هم هدایت شمس آذر را بر عهده بگیرد.

تمرینات شمس آذر این روزها زیر نظر وحید فاضلی مربی سابق نساجی و مس کرمان پیگیری می شود و ظاهرا قرار است این مربی به کادر فنی هم اضافه شود. شمس آذر تا اینجا دو دیدار تدارکاتی در اردوی تهران مقابل خیبر خرم آباد و آلومینیوم اراک برگزار کرده که در هر دو دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورده است.

۲۶۳۶