بازیکن بارسلونا و ترک تمرینات به خاطر تب داشتن

بازیکن بارسلونا و ترک تمرینات به خاطر تب داشتن

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه بازیکن جوان برزیلی بارسلونا به خاطر تب داشتن نتوانست در تمرینات امروز آبی و اناری ها شرکت کند و تمرینات این تیم را ترک کرد و به خانه رفت.

به گزارش فوتبالی ، ویتور روکه مهاجم برزیلی نوزده ساله بارسلونا، در ابتدای تمرینات امروز بارسلونا مورد معاینه پزشکان قرار گرفت. پس از این که مشخص شد این بازیکن تب دارد و بیمار است، او تمرینات بارسلونا را ترک کرد و به خانه رفت تا استراحت کند. در حقیقت او شرایط مساعدی برای تمرین کردن و انجام فعالیت های بدنی نداشت و باید دید که این بیماری او در نهایت چند روز به طول می انجامد.

ویتور روکه در این تابستان حرف و حدیث های زیادی اطرافش بوده است. گفته شده بود که باشگاه بارسلونا به دنبال فروش ویتور روکه است تا در نهایت با پول فروش او بتواند نیکو ویلیامز و دنی اولمو را جذب کند. دنی اولمو خریداری شده است و بعید به نظر می رسد که در این تابستان نیکو ویلیامز قصد ترک اتلتیک بیلبائو را داشته باشد.

از سوی دیگر مدیر برنامه های ویتور روکه اعلام کرده است که این بازیکن برزیلی قصد دارد فصل پیش رو را هم در بارسلونا بماند و به این ترتیب قصدی برای رفتن از جمع آبی و اناری پوشان ندارد.

1471