مالک شمس‌آذر: قرارداد دقیقی به‌زودی امضا می‌شود/ او تیم را برای بازی با استقلال آماده می‌کند

مالک شمس‌آذر: قرارداد دقیقی به‌زودی امضا می‌شود/ او تیم را برای بازی با استقلال آماده می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مالک شمس آذر در خصوص وضعیت سعید دقیقی برای هدایت این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، مهرزاد نجفیان درمورد اینکه سعید دقیقی اعلام کرده با وجود حضور در تمرینات شمس آذر هنوز برای بازگشت به این تیم توافق قطعی با وی حاصل و قراردادی امضا نشده است، اظهار داشت: او روز گذشته در تمرین حضور یافته و کارش را شروع کرد. مشکل خاصی نیست و به زودی قرارداد هم امضا می‌شود. در حال حاضر تیم را برای بازی روز جمعه مقابل استقلال آماده می‌کند.

وی افزود: دقیقی جزء خانواده شمس آذر است و تعلق خاطر خاصی به تیم دارد. کمک به این تیم را وظیفه خود دانسته و به آن عرق دارد. هرکاری از دستش بربیاید، کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس هیات مدیره شمس آذر درمورد اینکه آیا او از باشگاه دیگری پیشنهاد دارد که قراردادش را امضاء نکرده است، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. البته با توجه به عملکرد موفقش در فصل گذشته ممکن است از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشته باشد اما روز گذشته تیم را تحویل گرفت.

نجفیان درمورد دستیاران دقیقی در شمس آذر گفت: همان مربیانی که در ملوان با دقیقی همکاری کردند از جمله ابراهیم شکوری و مهرداد کریمیان روز گذشته در تمرین ما حضور داشتند و با آنها همکاری خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان عقد قرارداد رسمی با دقیقی، عنوان کرد: توافقات لازم شده اما این دیگر یک بحث اداری است که به زودی انجام خواهد شد و دقیقی در بازی با استقلال سرمربی ما است. 

رئیس هیات مدیره شمس آذر درمورد آخرین وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای میزبانی از لیگ برتر، اظهار داشت: مسئولان ورزشگاه اعلام کردند قطعا موانع را رفع می‌کنیم و در این مورد نگران نباشید. بیشترین مشکل مربوط به نور است که طبق پیگیری‌ها به ما گفتند نگران نباشید و نور را از 800 به 1600 لوکس می‌رسانیم.

7474