امرسون رویال به صورت رسمی به جمع روسونری پیوست

امرسون رویال به صورت رسمی به جمع روسونری پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال مدافع برزیلی به تیم میلان رسمی شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر رسمی وبسایت باشگاه میلان امرسون رویال مدافع راست باشگاه تاتنهام بالاخره با توافق نهایی با مدیران روسونری به این باشگاه ایتالیایی پیوست. امرسون رویال با قراردادی ۴ ساله تا ژوئن ۲۰۲۸ به علاوه گزینه ای برای یکسال دیگر راهی باشگاه میلان خواهد شد و بسته ای به ارزش بیش از ۱۵ میلیون یورو برای این انتقال هزینه شده است.

بین میلان و تاتنهام برای امرسون رویال تقریباً اختلاف ۵۰۰ هزار یورویی برای رسیدن به مبلغ ۱۵ میلیون یورو وجود داشت. این برزیلی برای پیوستن به میلان تلاش کرد و باشگاه ایتالیایی که از قبل برای معاینات پزشکی در این هفته برنامه ریزی کرده بود، روز یکشنبه، تماس های جدیدی با تاتنهام داشت تا معامله را نهایی کند. پس از جذب پاولوویچ، امرسون رویال جدیدترین بازیکنی است که به میلان پیوست.‌ هدف بعدی روسونری یوسف فوفانا‌ خواهد بود که به نظر توسط این باشگاه دنبال خواهد شد تا در روزهای آتی این بازیکن نیز به احتمال فراوان راهی سن سیرو شود.

امرسون رویال که سابقه بازی برای تیم های بارسلونا و رئال بتیس را در کارنامه دارد در تیم ملی فوتبال برزیل نیز سابقه بازی دارد و یکی از بازیکنان موفق تیم تاتنهام در دو فصل اخیر بود.

۱۰۰۹