مدافع سابق رئال مادرید باز هم مصدوم شد

مدافع سابق رئال مادرید باز هم مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی شروع کابوس واری را در باشگاه کومو تجربه می کند، چون در اولین بازی خود برای این باشگاه، در دقیقه 23 مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش فوتبالی، واران بعد از به اتمام رسیدن قراردادش با منچستریونایتد به صورت رایگان به کومو پیوست که تحت هدایت سسک فابرگاس است و در روز یک شنبه برای اولین بار با پیراهن این باشگاه مقابل سمپدوریا در دور اول کوپا ایتالیا به میدان رفت. البته حضور او بسیار کوتاه بود و بعد از 23 دقیقه، مجبور به ترک زمین شد، چون از ناحیه زانو مصدوم شده بود. 

اسکای اسپورتس گزارش می دهد که بعد از پایان بازی، مدافع با تجربه فرانسوی تست های پزشکی را انجام داد و حالا سسک فابرگاس منتظر نتایج است تا متوجه شود تا چه زمانی رافائل واران را در ترکیب ندارد. 

واران بعد از خروج از رئال مادرید و پیوستن به منچستریونایتد، مصدومیت های زیادی را تجربه کرده و حتی در فصل گذشته، تنها 32 بار موفق شد در زمین حضور پیدا کند و یک گل هم بزند.

کومو در دیدار کوپا ایتالیا مقابل سمپدوریا، در وقت های قانونی به تساوی یک بر یک رسید، اما در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه شکست خورد تا خیلی زود با این تورنمنت وداع کند. 

4416