داور مسابقه بزرگ هفته اول لیگ برتر انگلیس مشخص شد

داور مسابقه بزرگ هفته اول لیگ برتر انگلیس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم منچسترسیتی و چلسی در هفته نخست لیگ برتر انگلیس باید در برابر همدیگر قرار بگیرند و آنتونی تیلور، داور سرشناس انگلیسی این مسابقه حساس را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تا چند روز دیگر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آغاز می‌شود و تب فوتبال به اوج خود می‌رسد. لیگ انگلیس به عنوان جذاب‌ترین لیگ فوتبالی در دنیا شناخته می‌شود، جایی که بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال و بهترین سرمربیان دنیا با هم به رقابت می‌پردازند. تعداد تیم‌های جذاب و آماده این لیگ به حدی زیاد است که تماشاگران هر هفته حداقل یک تقابل بزرگ را تماشا می‌کنند.

در هفته نخست هم یک بازی بزرگ برگزار می‌شود، جایی که دو تیم منچسترسیتی و چلسی باید به مصاف همدیگر بروند. این مسابقه روز یکشنبه و از ساعت 19:00 به وقت ایران در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن آغاز می‌شود. این دو تیم در اردوی پیش فصل به مصاف همدیگر رفتند که با برتری قاطع سیتیزن‌ها همراه بود، اما شرایط بازی رسمی با مسابقه دوستانه تفاوت دارد. این دیدار تقابل استاد و شاگرد هم هست، جایی که انزو مارسکا که در گذشته مربی منچسترسیتی بود باید به مصاف پپ گواردیولا برود.

حالا به صورت رسمی اعلام شد که قضاوت این بازی حساس و مهم بر عهده آنتونی تیلور، داور سرشناس اهل انگلیس خواهد بود. حالا باید دید آیا این داور می‌تواند از پس قضاوت این دیدار بزرگ بر بیاید یا خیر؟ آنتونی تیلور در فصول گذشته اشتباهات فاحشی در قضاوت خود داشت که این نکته می‌تواند باعث نگرانی هواداران دو تیم شود. 

1428