دردسر استقلال در هفته اول؛ بهترین گلزن و بهترین گلساز غایب هستند!

دردسر استقلال در هفته اول؛ بهترین گلزن و بهترین گلساز غایب هستند!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در هفته اول باید به مصاف شمس آذر در قزوین برود آن هم در شرایطی که گلساز و گلزن خود را در ترکیب نخواهد داشت.  

به گزارش فوتبالی، آبی‌ها، فصل نقل و انتقالاتی را انفجاری آغاز کردند و هنوز هم هر چند روز یک‌بار، یک بمب جدید می‌ترکانند و حالا با توجه به عمق ترکیب آن‌ها، هواداران انتظار قهرمانی نه تنها در لیگ برتر بلکه حتی در لیگ نخبگان آسیا را نیز دارند. افتخاری که سال‌هاست از دسترس تیم‌های ایرانی دور مانده و حالا با توجه به خصوصی شدن دو قطب فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس، انتظار قهرمانی آسیا داشتن از این دو تیم، چندان غیر معقول به نظر نمی‌رسد.  

در مورد ترکیب آبی‌ها، با این که ستاره‌های مختلفی در لیست این تیم حاضر هستند اما آن‌ها در هفته اول، با دو مشکل بزرگ رو به رو خواهند بود: «اول محرومیت مهرداد محمدی و دوم مصدومیت ابوالفضل جلالی

برترین گلزن استقلال در لیگ بیست و سوم، به دلیل اظهاراتش در بازی آخر لیگ قبل، به مدت 6 هفته از حضور در میادین محروم شد و علاوه بر این که بازی افتتاحیه استقلال در لیگ بیست و چهارم را از دست داد از حضور در دربی هفته ششم نیز محروم خواهد بود و باید از پای گیرنده‌ها این بازی را دنبال کند و این محرومیت یعنی استقلال در هفته‌های اول، برترین گلزن خود را در اختیار نخواهد داشت.  

ابوالفضل جلالی هم که فصل پیش برترین پاسور باشگاه استقلال و دومین بازیکن با بیشترین تعداد پاس گل در لیگ بیست و سوم بود نیز به دلیل مصدومیت بازی با شمس آذر را از دست داده و این یعنی استقلال علاوه بر گلزن خودش، گلساز خود را نیز در اختیار نخواهد داشت.  

در نهایت باید منتظر ماند و دید ترکیب طوفانی استقلال در نبود دو مهره اصلی خودش، اولین بازی لیگ بیست و چهارم را چگونه پشت سر می‌گذارد. سایرین جور این دو نفر را می‌کشند یا استقلال با مشکل در گلزنی، اولین بازی فصل را پشت سر می‌گذارد.

9098