مهاجم گالاتاسرای پس از یک فصل به لیگ برتر انگلیس بازمی‌گردد

مهاجم گالاتاسرای پس از یک فصل به لیگ برتر انگلیس بازمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم باشگاه گالاتاسرای ترکیه به لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه صباح چاپ ترکیه مهاجم اهل ساحل عاج باشگاه قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه پس از یک فصل مجددا به رقابت های لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت. لسترسیتی با گالاتاسرای برای انتقال ویلفرد زاها مهاجم این باشگاه به توافق رسیده و این انتقال ممکن است به صورت قرضی با بند خریدی به ارزش ۱۰ میلیون یورو در پایان فصل پیش رو لیگ برتر انگلیس باشد.

پس از شکست سنگین گالاتاسرای از بشیکتاش در رقابت سوپر کاپ فوتبال ترکیه و انتقاد شدید اوکان بوروک سرمربی این تیم از حکیم زیاش و ویلفرد زاها این دو بازیکن در لیست فروش گالاتاسرای قرار گرفتند و حالا مهاجم ساحل عاجی قرار است به رقابت های لیگ برتر انگلیس بازگردد. نکته جالب اینجا است که حکیم زیاش به تازگی قرارداد خود با گالاتاسرای را دائمی کرده بود.

ویلفرد زاها در تابستان گذشته و در مورد انتقال به گالاتاسرای در مصاحبه ای گفته بود: "من برای اولین بار در لیگ قهرمانان بازی خواهم کرد. باید صادق باشم و بگویم در این مورد با دوستان زیادی صحبت کردم و دروگبا به من گفت تا به گالاتاسرای بیایم. من به اینجا یعنی استانبول آمدم و متوجه شدم چه باشگاه بزرگی است."

۱۰۰۹