پنالتی‌زن رئال مادرید در فصل جدید چه کسی است؟

پنالتی‌زن رئال مادرید در فصل جدید چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید درباره موضوع پنالتی زن اول تیمش در فصل جدید با خبرنگاران صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان چمپیونز لیگ و لالیگا، امشب اولین بازی رسمی خود از فصل 2024-25 را مقابل قهرمان لیگ اروپا، آتالانتا در سوپر کاپ اروپا در ورزشگاه نشنال شهر ورشو برگزار خواهد کرد. در این دیدار، بالاخره هواداران رئال مادرید می توانند برای اولین بار، کیلیان امباپه را در پیراهن لوس بلانکوس مشاهده کنند. 

به نقل از سایت گل، در آستانه این بازی، آنچلوتی به مشکل بزرگی برخورده و هنوز نمی داند پنالتی زن اول تیمش چه کسی است. امباپه خرید جدید این باشگاه، در پاریسن ژرمن پنالتی ها را می زد و جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و فدریکو والورده در تیم های ملی خود، پنالتی زن هستند. 

کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "امباپه یک پنالتی زن است. البته وینیسیوس در کوپا آمه ریکا و جود بلینگام در یورو هم پنالتی زن اول برزیل و انگلیس بودند. فده والورده هم در کوپا آمه ریکا برای اروگوئه پنالتی می زد. من ترجیح می دهم پیش از بازی بر اساس اینکه چه کسی بازی را شروع می کند، پنالتی زن اول تیم را مشخص کنم."

بعد از دیدار با آتالانتا، رئال مادرید در روز یک شنبه در اولین بازی خود در لالیگا به مصاف مایورکا خواهد رفت.

4416