رسمی؛ تمدید قرارداد کاپیتان منچستریونایتد تا 2027

رسمی؛ تمدید قرارداد کاپیتان منچستریونایتد تا 2027

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد به تمامی شایعات خروجش از الدترافورد پایان داد و قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد. 

به گزارش فوتبالی، در پایان فصل قبل، رفته رفته شایعاتی مبنی بر احتمال رفتن برونو فرناندز به لیگ عربستان به گوش رسید و احتمال می رفت که این ستاره پرتغالی، راه بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، نیمار و کریم بنزما را در پیش بگیرد و هواداران یونایتد نگران از دست دادن کاپیتان خود بودند. برونو فرناندز در فصل قبل، اگرچه شیاطین سرخ عملکرد خوبی نداشتند و به بدترین رتبه خود در تاریخ لیگ برتر انگلیس رسیدند، اما بازی های برونو تحسین برانگیز بود و جزو معدود نکات مثبت یونایتد در فصل قبل به شمار می رفت که در نهایت این کاپیتان پرتغالی موفق شد جام قهرمانی اف ای کاپ را بالای سر ببرد. 

حالا دقایقی پیش اکانت رسمی باشگاه منچستریونایتد در شبکه های مجازی، با انتشار پستی رسماً خبر تمدید قرارداد برونو فرناندز را منتشر کرد و بدین ترتیب، ستاره پرتغالی تا ژوئن سال 2027 در الدترافورد توپ خواهد زد. 

برونو فرناندز در ژانویه 2020 با قراردادی 60 میلیون یورویی از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در آن زمان، تاثیر واقعا زیادی روی تیم گذاشت و خیلی سریع محبوب هواداران شد.

4416