پافشاری سرمربی بارسلونا بر حفظ ستاره هلندی

پافشاری سرمربی بارسلونا بر حفظ ستاره هلندی

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا مخالف فروش فرنکی دی یونگ است و او را مهره‌ای مهم برای تیم خود می‌داند.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر صحبت زیادی در خصوص احتمال فروش یکی از بازیکنان بارسلونا به گوش رسید. باشگاهی که برای ثبت قرارداد بازیکنان خود در سامانه لالیگا به مشکل خورده و حتی گفته می‌شود که ممکن است هانسی فلیک به این دلیل دنی اولمو را در هفته نخست مسابقات در اختیار نداشته باشد. برای حل این مشکل مدیران باشگاه سعی دارند تا به هر شکل ممکن یک بازیکن مهم خود را به فروش برسانند.

رافینیا، ایلکای گوندوغان، کلمنت لنگله و فرنکی دی یونگ گزینه‌های اصلی باشگاه برای فروش هستند. کلمنت لنگله مذاکرات خوبی با اتلتیکو مادرید داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالا راهی این تیم می‌شود. رافینیا و ایلکای گوندوغان هم حاضر به ترک بارسلونا نیستند چرا که در این باشگاه احساس راحتی دارند. حالا مدیران بارسلونا می‌خواهند فرنکی دی یونگ را هم وارد بازار نقل و انتقالات کنند.

بارسلونا حاضر است این هافبک هلندی را به قیمت 60 میلیون یورو به فروش برساند و حتی گفته شد که منچستریونایتد برای خرید او اقدام کرده است، اما حالا گفته می‌شود هانسی فلیک حاضر به از دست دادن این بازیکن موثر خود نیست.

به گزارش لوییس میگل سانز، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت، هانسی فلیک به مدیران باشگاه گفته است که در فصل پیش رو به فرنکی دی یونگ نیاز مبرم دارد و نمی‌خواهد این بازیکن فروخته شود. دی یونگ پس از بازگشت از مصدومیت مهره‌ای مهم برای فلیک خواهد بود.

1428